dilluns, 4 de març del 2013

Fem un pastís!!



La setmana passada la Ranya i jo vam realitzar una activitat amb la Yasmin i l'Eric, tal i com ja hem fet altres vegades. Aquest cop, com que era un dia de pluja vam decidir fer un pastís i passar la tarda ballant i dibuixant. 
Tant la Ranya com la Yasmin s'ho van passar molt bé i van aprendre molt. Es pot dir que ja són especialistes en fer i MENJAR  pastissos!!! 
El pastís que vam fer va quedar bonissim. A més, vam voler que el pastís sigues més original i vam afegir colorant. De tal manera que per sota era blau i per sobre color salmó. 
A continuació trobareu la recepta i els passos a seguir per fer el pastís. 

Una abraçada rossinyols! :)
-------------------------------

Ingredientes:

  • 1 taza de azúcar
  • 1 taza de aceite
  • 1 taza de harina
  • 4 huevos grandes
  • 1 cucharada de levadura
  • Mantequilla
  • Ralladura de limón


Pasos a seguir: 

Los primeros pasos en la preparación de estos ricos bizcochos, es engrasar con la mantequilla un recipiente donde vamos a cocer el bizcocho. Una vez bien engrasado, espolvorear un poco de harina por encima y repartirla bien por toda la superficie para evitar que el bizcocho se pegue en el recipiente.

Ahora hay que ponerse realmente manos a la obra con la masa de los bizcochos, haciendo una mezcla con la harina, la ralladura de limón, la levadura, los huevos y el azúcar y batir.

Echar la mezcla resultante en el recipiente preparado para hornear los bizcochos, y meter en el horno. Ahora calentar en el horno a unos 120ºC, aproximadamente, y dejar cocer durante una media hora.

Cuando haya pasado el tiempo de cocción, pinchar los bizochos con una aguja, y si sale limpia estarán cocidos, si no, volver a meter al horno unos 5 minutos más. 

Cuando estén bien cocidos, sacar, dejar enfriar, desmoldar y comer.

*Si es vol afegir colorant, s'ha de tirar un cop feta la barreja. 
** Un cop fred, es pot adornar amb xocolata. Per a fer la xocolata necessitarem posar dins d'un pot una tauleta de xocolata tallada a trossets i escalfar al microones. 





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada